Gratis parkeren
Gratis annuleren
Gratis WiFi
Gratis koffie & thee
24/7 online reserveren
Niet goed? Geld terug!
[vc_row][vc_column width="2/3"][vc_column_text]Het zoeken naar een geschikte kantooromgeving in Utrecht is niet altijd even gemakkelijk. U wilt natuurlijk profiteren van de stad zelf maar u wilt ook gemakkelijk bereikbaar zijn. Daar komt bij dat kantoren in Utrecht niet altijd even gemakkelijk te vinden zijn als u snel een nieuw kantoor nodig hebt omdat u aan het uitbreiden bent. Kantoorruimte Utrecht biedt complete kantooroplossingen aan gelegen in het noord-westen van de stad die uitstekend bereikbaar zijn vanaf het centrum en die dichtbij gelegen zijn bij de A2 en A12. Lees verder over de mogelijkheden die wij u aan kunnen bieden.[/vc_column_text][vc_column_text]

Een flexibel kantoor

Een flexibel kantoorWij bieden flexibele kantoren aan die uitgebreid kunnen worden wanneer u dat maar wilt. Alle benodigde faciliteiten zijn aanwezig zoals meubilair, IT oplossingen en stoffering. U stapt bij ons in een kant en klare werkomgeving die uit te breiden is naar uw behoeften. Tevens bieden wij extra opties aan zoals presentatie ruimtes inclusief beamers en een centrale receptie waar uw telefoon kan worden opgenomen als u buiten de deur bent. U bent bij kantoorruimte Utrecht dus volledig operationeel onder de omstandigheden zoals u dat wenst.

Waarom kantoorruimte Utrecht?

Kantoorruimte Utrecht is vooral dan voordelig wanneer u even omhanden zit wat betreft uw werkplek en gewoon door wilt gaan met uw werk. Het zoeken naar een kantoor kost nu eenmaal tijd. Zeker wanneer dat snel geregeld moet worden. Om te voorkomen dat uw werk in de knoei komt is een oplossing voor een tijdelijke werkplek ideaal. Kantoorruimte Utrecht voorziet in die behoefte. En het kan natuurlijk ook dat u zo tevreden bent dat u gewoon gebruik blijft maken van onze kantoren met alle gemakken van dien.

Wat is er mogelijk?

Kantoorruimte bij ADD huren in Utrecht biedt u tal van opties, hieronder vindt u deze:
  • Kantoorruimte huren met maximale flexibiliteit
  • Voordelige prijzen
  • Alles te regelen via het internet
  • Alle voorzieningen meteen beschikbaar
  • Moderne kantoorruimte
  • Veel extra services zoals telefoonservice, postverwerking, VOIP telefonie, etc.
  • Afspraak is afspraak

Reserveer online

Uiteraard willen wij ook het reserveren niet al te moeilijk maken. U kunt heel eenvoudig uw reservering maken via de website. Ook kunt u een bestaande oplossing uitbreiden of inkrimpen indien u dat wenst. Het is allemaal mogelijk. Heeft u vragen? Geen probleem. Onze medewerkers staan u graag te woord.

Meer informatie?

Bent u nog niet overtuigd en wilt u onze kantoren eens met uw eigen ogen bekijken? Dat kan uiteraard. Wij maken met alle plezier een afspraak om u alle voordelen te laten zien van onze faciliteiten in Utrecht.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_column_text]ADD Kantoorruimte Utrecht Kobaltweg 44 3542 CE Utrecht Telelefoon 030 – 744 0727 E-mail: utrecht@addmail.pro ADD Kantoorruimte Utrecht[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="2/3"][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width="1/3"][contact-form-7 id="1571"][/vc_column][/vc_row]